Veelgestelde vragen

Kan ik een artikel komen bezichtigen?
Nee, wij zijn een webshop. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om te bezichtigen.

Kan ik een bestelling komen afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Plaats je bestelling online en kies dan voor ‘afhalen in Zwolle’. Zodra het artikel klaarligt, ontvang je van ons bericht en kan je het komen ophalen in Zwolle.

Wat is de levertijd?
Het is belangrijk dat je voor 16:00 uur hebt besteld. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, versturen wij de bestelling de volgende dag. Jouw zending wordt dan de volgende dag bezorgd. De levertijd is dus twee dagen.

Ik heb een bestelling onder de € 100,- en wil alvast het deel wat op voorraad is ontvangen, hoe werkt dit?
Stuur ons een e-mail met het bericht dat je jouw bestelling graag in delen wilt ontvangen. Wij sturen je een factuur toe voor de verzendkosten, die bedragen € 5,95 in Nederland. Na ontvangst van de betaling zullen wij het eerste deel verzenden.

Betaal ik verzendkosten?
Verzendkosten bij bestellingen in Nederland tot € 50,- bedragen € 5,95.
Gratis verzending in Nederland vanaf € 50,-.

Ik wil retourneren. Wat zijn hier de kosten van?
Dit is afhankelijk van de afmeting en gewicht van het pakket. Je kunt hierover navraag doen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Retourneren is op eigen kosten.

Ik ben niet thuis tijdens het bezorgen van mijn bestelling. Wat nu?
Wij verzenden via MyParcel (of een andere partij) en zij zullen het proberen af te geven bij de buren of ze laten een notificatie achter. In het laatste geval komen ze een dag later het nog een keer proberen. Mocht je dan ook niet thuis zijn, dan brengen zij het pakket naar een afhaalpunt waar jij het op kan halen. Bij dit afhaalpunt blijft jouw pakket één week liggen.

Kan ik een artikel retourneren in Zwolle?
Ja, je kan een artikel retourneren in Zwolle. Dit gebeurt op afspraak.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Klik in de nieuwsbrief onderaan op afmelden. Vanaf dat moment zal je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen.

Hoe dien ik een klacht in?
Wij vinden het heel vervelend als je niet tevreden bent en zullen daarom je klachten serieus nemen. Stuur een e-mail met ordernummer en eventueel foto’s naar info@aenalifestyle.nl en omschrijf zo uitgebreid mogelijk wat je klacht is. Binnen 48 uur nemen wij contact met je op.